19 May 2013

Segmen: LUPUS Awareness Month

Unknown | 4:00 PM | 3Comments |
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera !

Bismillahirrahmanirrahim ....


Dengan ikhlas hati , saya join segmen ni . Alang-alang dah kena kat befday kite kann ? *masih dalam mood birthday* >.<



Saya nak jadi LUPUS supporters ! Walaupun kadang-kadang saya tak paham apa itu LUPUS :p Okay , berhenti mengarut ! Ini dia banner LUPUS khas untuk kak deno . Moga akak terus bersemangat menghadapi penyakit ini . Ada hikmahnya seorang blogger ada penyakit ni . Bagi pengajaran kat yang lain . Ye ke idok ?
http://i.imgur.com/18wLptL.gif

Kawan saya pun dapat belajar tentang SLE (Systemic Lupus Erythematosus) walaupun dia bukan blogger . Kak deno , kalau suka banner kat atas , bolehlah simpan tengok-tengok selalu . Hahaha . Masuk lif tekan sendiri :p Itupun kalau comel la banner yang saya buat ni . Sudahh ! Mengarut lagi :P

Anda Adalah Mangsa Tag !

3 comments:

  1. Birthday Aina Sofea kah? Happy birthday..
    Jom ramai2 support bagi yang menghidapi Lupus..

    ReplyDelete

Tinggalkan komen , jom ?? LIKE SINI dan FOLLOW SITU lah juga yaa ?? ^_^



"Budi Bahasa Budaya Kita"