23 December 2011

~ Cite atau Rasa ~

Aina Sofea | 3:47 PM | 1Comments |
Ok,dlm entry '~ Cite atau Rasa ~' ni ada cerita yang lebih kurang rasa.

Korang ade duit brp?? Mencecah RM200 x?? Kalau x,baca seterusnya..

Korang nk bgi duit kite jdi banyak?? Saya xtau caranya tapi saya tau cara bagi lebih menjimatkan wang kite..

Tau macam mana?? ( Hnya untuk

29 May 2011

My Happy Family

Aina Sofea | 10:43 AM | 2Comments |
Ahli keluarga saya ada 6 orang termasuk saya.
  1. Papa - Bakhtiar Affendi
  2. Mama - Norhayani
  3. Along - Afiq Affendi
  4. Saya -  Aina Sofea
  5. Adik - Alif Affendi
  6. Baby - Areez Affendi





27 May 2011

My Birthday 2011

Aina Sofea | 9:35 PM | 3Comments |


Hari yang dinanti-nantikan sudah tiba.Tibalah masanya untuk saya meraikan hari lahir yang ke 9 pada tahun ini.Walaupun tiada hadiah, tetapi tetap boleh tiup lilin... ( he...he...)






Kek hari lahir saya pada tahun ini adalah kek mangga. Mmm.. so delicious! Tak sabar2 dah nak tiup lilin!




Nak tiup dah ni... cepatlah nyanyi lagu ' Happy Birthday' ! Boleh tiup belum? " Happy Birthday To You..."



Fuuhh! Fuuhh!! Mari kita tiup sepuas-puasnya! Fuhhh!! Tiup lagi!

Mari potong kek pula!! Woohoo!! Potong!!



Mmm... tak sabar lak nak makan kek yang menyelerakan ni...



Mmm.. sedap2.. makan lagi! makan lagi!

Inilah bentuk kek yang asal:


Comel kan gambar Disney Princess?? Kawaii!!



02 May 2011

Senyum!

Aina Sofea | 2:49 PM | 0Comments |
Senyumlah! Jangan xsenyum!

Kalau sedih pun,cubalah senyum! Nak dpt pahala kne lah senyum! -Senyum Itu Sedekah-



Bagus! Ramai nk senyum!
Gelak-gelak pun adew... Hahahahaha!

Kalau xnk senyum bukak ni:
Tekan...

Jom

Aina Sofea | 2:39 PM | 0Comments |

27 March 2011

Citer Cikit ^_*

Aina Sofea | 12:59 PM | 0Comments |


Hah! Saya ada juga tonton drama Indonesia.Antaranya adalah :
Sinetron Cinta Kirana














Sinetron Bukan Diriku


























Sinetron Kejora Dan Bintang






































Itu sahaja..

Sekarang sudah citer Kejora dan Bintang..yang lain tu dh xde.. Tengok ye! Pada: Isnin Hingga Jumaat / 6:30 ptg.. Ok Assalamualaikum!

05 March 2011

Waktu Bosan Layanlah..

Aina Sofea | 10:28 AM | 0Comments |
Habbo Hotel!

Ni adalah salah satu keseronokan yang ada di dalam alam maya ini..

30 January 2011

Games

Aina Sofea | 12:00 PM | 0Comments |
GirlsGoGames


22 January 2011

~Lagu~

Aina Sofea | 3:27 PM | 0Comments |






08 January 2011

Yes! Pretty Cure 5 GoGo

Aina Sofea | 9:44 AM | 0Comments |
Ini adalah salah satu video citer ni..yg sy sukerr..
http://www.megavideo.com/?v=Q4GHA36Y

07 January 2011

Yes! Pretty Cure 5 GoGo

Aina Sofea | 7:11 PM | 0Comments |
Ni salah satu video Yes!Pretty Cure 5 GoGo

01 January 2011

Lawa yg mana yer?

Aina Sofea | 7:03 PM | 1Comments |
Assalamualaikom warrahmatullah hibawarakatuh..

 Kalau utk anda yg mna lawa?












yg mna paling lawa??
Aina Sofea | 12:47 PM | 0Comments |