26 February 2013

Hadiah , hadiahhh !

Aina Sofea | 6:30 PM | 25Comments |
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera !

Bismillahirrahmanirrahim ....


Brenngggg ... brengggg ..
Lebih kurang camtuh lah bunyi bila motor posmen sampai depan rumah . Saya buat tak tahu je . Bukan barang aku pun :P
Mama ! Posmen ! 
Camtuh kut abang saya panggil mama saya . Entah . Lantaklah macam mana pun dia panggil . Mama pun keluar pi sign segala dan ambik barang . Dalam pikiran aku ,
Alangkah indahnya kalau itu adalah baju yang aku menang giveaway tu ... 
Hihii ... Eh , cantiknya plastik ! Cantik plastik yang digunakan untuk bungkus barang tu . Biasanya , kalau barang untuk mama saya tak de lah dibungkus secantik tuhh :P
Ishh . Posmen dah nak pergi dah . Tuan dia buat tak tahuu je

EHH ???!! Tuan ?? Rupa-rupanya , indahnyaaaa !! Itulah baju hadiah giveaway yang saya menang ! Hendak ditahan senyum . Tapi , tak mampu ! Tersenyum jugak ..
Tarikk .... tarikkk .. Saya tarik punya tarik plastik oren yang cantik tu untuk buka . Adik saya pun menyibuk pi nak buka sekali . Tahulah oren tu warna kegemaran dia ! :/
Tarik jelah macam manapun . Sesungguhnya , saya tak mampu ! Mama yang baik hati tu pun ambik tolong bukakan ... Happy niiii ! Wah , wah ! Cantiknya baju peplum warna putih tu !

*gambar tak berapa clear*

Uishh ... Ada peluru-peluru baju kakak ni ..
Manik-manik emas kat neck tu dikatakan peluru pula oleh mama . Itu okay lagi , meh nak kasitau apa pulak yang dikatakan oleh adik saya !
Macam cekelat
Ah , ni mesti sebab nak cakap macam cekelat 'Kisses' ni .. Hahahaha . Gelaklahh ! Ini masanya untuk gelakk xD

Kalau korang nak tengok macam mana 'model' menggayakan baju ni , korang boleh tengok kat bawah . Comel je kan ??

Sorry ! Gambarnya ada warna hitamm je :3 Entah mana hilangnya gambar warna putih . Kalau korang terpikat dengan design baju comel molek ni , boleh ke (promote :p) :-


Apapun , hepi gila lah bila dapat baju ni . Dapat jugaklah merasa pakai baju peplum (pesyen terkini) ni .. :D

p/s : hepi birthday dear mom :) *25 Feb*

22 February 2013

saya nak header doodle part 1

Aina Sofea | 2:30 PM | 1Comments |
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera !

Bismillahirrahmanirrahim ....


KLIK BANNER KALAU TERINGIN NAK JUGAK ^_^

11 February 2013

Wuaaaa !! Tolong Akuuu !! :'(

Aina Sofea | 1:12 PM | 12Comments |
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera !

Bismillahirrahmanirrahim ....


6 Februari 2013

Eh ? *belek kalendar* Silap tarikh ke dia ni ?? Tak takk .. Ni nak cerita tentang kejadian hari tuh laaa . Nak tahu dak ?? Kalau tak nak , boleh get out :3 *kasarnyaa*

Pada hari Rabu tu (6 Feb) , jam kesayangan saya hampir lesap !!! :'(
Kejadiannya begini , pada hari tuh , kat sekolah saya ada buat sambutan maulidul rasul (lambatnyaa -_-) . Sambutan tuh diadakan waktu kokurikulum . So , terpaksalah tukar baju selepas waktu sekolah kat sekolah (pelik bunyi ayat ni >.<) . Di dalam tandas , saya buang a** k****** . Selepas tuh , nak tukar baju pulak . Baju kurung , saya letak kat atas benda apa tahh (yang tempat ada tali untuk flash) . Apasal bodoh sangat saya ni , saya pi letak jam kesayangan saya tuh di tempat yang sama . Bila nak ambil baju tuh , secara automatik , jam jatuh . Kemana lagi nak terjatuhnya jam tuh kalau bukan dalam lubang JAMBAN !!! Otak dah tak dapat nak berfungsi dgn baik . Dengan pakai baju dalam dan seluar , saya buka pintu tandas . Saya mintak tolong kat orang yang ada dalam tandas tuh . 
Wuaaaaaa !!! Tolong Aku !!!
Jeritan saya didengari . Ketika saya sedang menangis teresak-esak , seorang sahabat yang baik tersangat cuba untuk mendapatkan semula jam tersebut . Diseluk tangannya ke dalam lubang tuh . Dalam kepala hotak saya bercakap ,
Sesiapa yang berjaya mengambil jam itu , aku akan belanja dia !
Ce teka siapa dia ?? Ya , kawanku yang baik sekali itulah orangnya . Dia berjaya mendapatkan semula jam ungu itu . Nasib baiklah sebelom jam itu jatuh , saya sempat tarik tali flash . Nasib baik juga , jam itu tahan air . Thank you , terima kasih , nandri , xie xie , syukran , sahabatku !!! Terima kasih tak terhingga ! Kalaulah awak tak ada di situ , mungkin jam ungu tuh dah ditelan jamban :')

Bagi menunaikan janji saya , saya pun belanja dia . Dia yang bernama Nurin . Habis RM1 lebih buat belanja dia . Tak apa , jasa yang dia hulurkan itu berlipat kali ganda lebih mahal . Cuma , tak mampu saya nak balas >.<