23 December 2012

Cuti-cuti Malaysia ! :D

Unknown | 11:10 AM | 13Comments |
Assalamualaikum !
Apo Khabor ??
Bismillahirrahmanirrahim ,

Dalam entry ni , saya ada cakap yang saya baru balek dari cuti-2 Malaysia kan ?? Sepatutnya saya update lama dah , tapi dok update benda laen dulu ... Tak patott .

Lokasi : Shah Alam (i-City)



Gambar tak berapa jelas .. Dah ar terbalik ! Tak taulah nak rotate mcm mana . Ni tak pakai photoshop . Tu yang susah sikit . Itulah suasana malam i-City . Saya tak masuk snow walk .. Saya cuma naik space walk

Pukul 10 malam , saya pergi dinner besar-besaran *kononnya* kat Restoran Adam Lai . Geli juga nak makan "Shark Fin Soup" . Dengar nama tuh , eii ! Tapi takde kuah lain da . So , terpaksalah saya menjamah sup tuh . 
Erm , boleh tahan jugak rasanya . !
Pukul 11 malam , balik dari dinner , saya pergi i-City . Nak cari tempat parking , ya Rabb ! 1 jam ambik masa ! Dalam masa 1 jam tuh , sempat my younger brother tido . Dah jumpa tempat parking . ! Hooray ! :D Tapi , sayang .... my younger brother tuh tido lagi ! Saya cuba kejutkan dia . Rugi kowtt kalau tak enjoy tempat ni ! Tak bangun-bangun jugak ! Saya try tampar-tampar pipi dia . Tak sedar-sedar jugak ! Lepas tuh , saya buka mata dia luas-luas . Cuba teka jawapannya , TAK SEDAR-SEDAR ! Nampaknya , terpaksalah .. =.="

Pukul 12 malam , saya naik space walk . Lepas tuh , nikmati Cool Blog .. Yummy ! Haha xD
Pukul 1 pagi , saya balik . Ah ! Letihnya ! 

Lokasi : Colmar Tropicale , Bukit Tinggi Pahang

Tandas dia serabut sikit*

Tempat makan . Ada macam restoran tak xD*

Tempat buat kerja/study*

Gambar bilik je saya letak . Sebenarnya , kalau gambar kawasan dia lagi cantik ! Ala-ala Perancis gituu .. Tapi gambar-2 tuh ada kat kamera . Kena tunggu mak saya upload dalam lappy la kalau camtuh ! Malas nak menunggu ..

Lokasi : Japanese Village , Colmar Tropicale




Gambar kawasan ni je ada . Gambar rumah ala-ala Jepun tuh ada kat kamera . Cantik tak ? Kalaulah kat rumah saya ada macam ni . Mesti indah ! :D Nak sampai ke tempat ni susah tau ! Kena panjat tangga gila tinggi ! Yalah , nama pun "Bukit Tinggi" kan ?


13 comments:

  1. wow bestnyaaa gi bercuti !! sume tempat best2 belaka :) Have a nice dayyy ~ :D

    ReplyDelete
  2. Bestnya dapat pi jenjalan :)

    ReplyDelete
  3. bestnya dia gi holiday :)
    kalau akak pulak , gi holiday cam tak pergi holiday je . xbest langsung =.=

    ReplyDelete
  4. @Cik Fie

    Memang asalnya saya ingatkan saya akan pergi holiday macam tak holiday . Tapi bila sampai tuh .. Tak sangka pulak ! :D

    ReplyDelete
  5. wah... seronoknya, kalau boleh saya pun nak... hihihi..

    ReplyDelete
  6. @Sherlyanna Angiela

    Nak pergi ke ? Nanti kitew gi sama-2 .. Haha xD

    ReplyDelete
  7. wow... :) best nya pegi bercuti!!! :) cantik nya tempat2 tu... mesti best.. :)

    ReplyDelete
  8. dah lama tak pergi iCity ;(
    btw lawa lah tempat makan kat Pahang tu
    seronok lah kan dapat bercuti :D

    ReplyDelete
  9. @Dianaa

    Ni pon 1st time pi iCity ... Cantik kan ? Hehe :D

    ReplyDelete
  10. bestnya . huhu . cantik tmby study tu .

    ReplyDelete

Tinggalkan komen , jom ?? LIKE SINI dan FOLLOW SITU lah juga yaa ?? ^_^



"Budi Bahasa Budaya Kita"