29 September 2012

Andai aku adalah artis ..

Aina Sofea | 10:51 AM | 3Comments |
Assalamualaikum !
Apo Khabor ??
Bismillahirrahmanirrahim ,

Artis ? Siapa tak nak femes macam dia ? Mesti semua orang nak . So , mari kita hayati kisah angan-angan saya ni ...

Andai Aku Adalah 
"ARTIS"

Aku keluar dari rumah bagi bertemu dengan rakanku . Aku menuju ke KLCC dimana rakanku berada . Turun dari kereta , dan terus berjalan kaki menuju ke "Chicken Rice Shop" .

Sepanjang perjalanan ke sana , aku dikerumuni dengan ramai peminat-peminatku (oh betapa bangganya diriku!). Tidak kurang juga yang meminta autograf ! Apa lagi , tidak segan silu aku menandatanginya .

"Ah , serabut pula !" Aku mula merasai keburukannya . Sesak perjalananku . Huh ! Inilah padahnya . "Tak apa . Asalkan aku femes . Muahahaha :P" Aku cuba menenangkan fikiranku sendiri .

Sebaik sahaja aku tiba di "Chicken Rice Shop" , pekerja restoran itu menghalang peminat-peminatku menyerbu masuk . "Padan muka ! Hahaha !" fikir kepala hotak aku .

Aku menikmati makanan di restoran itu dengan tenang . Tapi , harganya ... BAPAK ! Memang gila . "Don't worry , dompetku masih 'gemuk' . Diriku masih kurus ! XD"

"Maafkan saya atas penggunaan AKU . Dan juga jikalau saya ada membuatkan seseorang terluka"

3 comments:

  1. SALAM...
    SENARAI PEMENANG GIVEAWAY : From Sept to Nov by Jaja Sutera telah diumumkan..
    sebagai sponsor..anda dikehendaki utk pergi ke link ini..utk melihat nama pemenang yg telah memenangi hadiah yg di sponsor oleh anda sendiri..terima kasih..

    sila direct contact dengan customer utk mendapatkan detail2 mereka..TERIMA KASIH

    http://www.jajasutera.com/2012/09/senarai-pemenang-giveaway-from-sept-to.html

    ReplyDelete
  2. wah ! semoga angan2 adik jd kenyataan :)

    http://mynameishafizah.blogspot.com/2012/09/cashout-says-my-untuk-kali-yang-kedua.html

    ReplyDelete

Tinggalkan komen , jom ?? LIKE SINI dan FOLLOW SITU lah juga yaa ?? ^_^



"Budi Bahasa Budaya Kita"