Showing posts with label Peningkatan Diari. Show all posts
Showing posts with label Peningkatan Diari. Show all posts

02 September 2012

Amboi , Tengah Penat Pun Nak Update Blog ?

Unknown | 9:28 PM | 5Comments |
Assalamualaikum !
Apo Khabor ??
Bismillahirrahmanirrahim ,

"Amboi , tengah penat pun nak update blog ?" 

Penat ? Sbb apa ? Study hard ke ?? Hahax ! Takdela ! Mna ada study hard . Saya ni pemalas sikett .. :P
Habes ?? Mcm ni , sy tgh duk tolong my mum upload gambar di EOE . Erk , tu je da letih ?? Mana da !! Masalah skrg ni , berpuluh-puluh gambar nak di-upload !! Setakat 15 gambar , apa cer ?

Huhuuu .. Dahlah selalu saja error . Kena sunting sini , sunting sana ! Hahax , mengada betollah saya ni ! Ehh !! Lupa pulak nak kasitau ! Sy penat bukan sebab tu saja tauu !! Saya penat juga nak design belog dua gadis ni ! Saya adalah siapkan sikit . Kalau diorang tk puas hati , terpaksalah saya design lagi !

Cantik tak saya edit ? (Muahaha :D)




Live Preview : here



Live Preview : here

Yang ni , belom pasti tuannya puas hati ke dopp . Ni first time org mai tmph kt sy tawuu !! Huhhh , diorang suka tak erk ? :o

27 July 2012

Ha ! Dapat tangkap !

Unknown | 1:37 PM | 1Comments |
Assalamualaikum ! 
Apo Khabor ?? 
.: Ahlan Wasahlan Ya Ramadhan :.

Dear Diary ,

Dapat tangkap ? Apa tangkap apa ni ?? Haa .. saya dah dpt tahu yg korang jejak sini , untuk amik freebies .. (Betul ?)

Ni BUKTI yang perkara itu adalah BENAR !
*Click klau nk lebih besar

Nampak ?? 7 orang je nak berkenalan dengan saya .. Sediyhh .! 21 orang nak curi Freebies saya !! Ni yang sy geram ni !! Setahu saya , 2 tiga orang je yang mintak izin dri saya nak ambik freebies .
PERHATIAN
  • Lain kali , kalau nak ambik freebies sy , Sila beritahu dulu ...
  • Jangan pentingkan diri sendiri . Sila KREDIT selepas ambik ...
Thanks ... ♥


24 June 2012

Tukar Selera ??

Unknown | 9:06 AM | 6Comments |
Assalamualaikum !
Apo Khabor ??

Dear Diary ,

Keh3x .. Dah lama tak apdet .. Sibuk dengan persekolahan .. Saya sudah dapat result Peperiksaan Pertengahan Tahun 2012 (Mid-Year Exam) ...

My Result

  1. Bahasa Melayu (Pemahaman) -> 93% (A)
  2. Bahasa Melayu (Penulisan)     -> 90% (A)
  3. Bahasa Inggeris                       -> 85% (A)
  4. Matematik                               -> 91% (A)
  5. Sains                                       -> 76% (B)
Kenapa dengan Sains ?? Huhu .. Sebenarnya , saya benci Sains sejak darjah 3 . Don't ask me why ...
Akan tetapi , Alhamdulillah , syukur kepada Ilahi . Saya berjaya mendahului pesaing saya yang merangkap kawan saya , Aisyah Fatehah . Walaupun saya hanya mendahaluinya 2 markah . Beliau sangat pandai/suka subjek Sains . Saya pun tak tahu kenapa ..

Eh !! Kembali ke tajuk asal ,"Tukar Selera ??" . Ha ?? Tukar selera makan ka ?? No !! Korunk sedar tak perubahan ketara (chehh !) blog ni ? Ha .. Ni barulah okayy ... Dulu , warna asyik Purple , Pink & Putih .. Macam tak da warna lain !! Sekarang , saya tukar selera ke Purple & Merah cair .. Cantik tak ?? Kalau tak cantik , nak tukar balik ..

Da lah tu . Buat apa panjang meleret kalau korunk tak baca kan ??

16 June 2012

My Followers Award : My 222th Follower

Unknown | 3:34 PM | 1Comments |
Assalamualaikum !
Apo Khabor ??

Dear Diary ,

Diri ini sedang dikacaww .. Hahaxx .. Gurauu lahh !!

Hari ni , ada orang yang bertuuahhh !! Harap si dia meletakkan award ini dimana-mana yang dia mahuuu ..


THANKS , MuhD Al-Fath . 

Nak jugakk ?? Jadilah follower saya yang ke-300 pula ya !! Nantikan ajaa !!

03 June 2012

My Followers Award : No. 200

Unknown | 5:58 PM | 4Comments |
Assalamualaikum !
Apa Khabar ??

Dear Diary ,

Okay , jom jenguk ruang pembaca setia saya . Ha .. siapalah yang memenangi award ini ?? Ya .. LINDA namanya . Harapnya ambillah award ini serta letaklah dimana-mana . Okay ?

*Harap LINDA suka warna kuning ni*

Bubye !!

15 April 2012

Follower Aina Yang Ke-150

Unknown | 6:42 PM | 1Comments |
Assalamualaikum !
Apo Khabor ??

Dear Diary ,

Aihh , saya yang tak glamor ni mmg patut dapat 150 follower sahaja ... Macam mana dengan korunk ?? Beribu ?? :)

Tapi , fikir-fikirkan , follower yang ke-150 ni bertuah !! Ermm , nak kasi hadiah apa erk ?? Aduihh .. Saya takde duit !! Saya kasi hadiah penghargaan jerlah , okay ??

PEMENANG BERTUAH ITU IALAH :-

NUR AEISYAH 


Harap dia terima penghargaan saya yang berbentuk : DOODLE ini ...

Harap awak suka !! Tema doodle ni : MY Superhero

Manfaatkan doodle ini sebaik-baiknya ya !!
Lots Of Love ,

18 February 2012

Alhamdulillah Wa Syukurillah ❤

Unknown | 6:26 PM | 0Comments |




Dear Diary,

Hari ini , Alhamdulillah follower sudah meningkat . Thanks for Kak Lyssa and all my
followers . Cemburu ? Cepat-cepatlah follow saya ya ? Sekali lagi , Syukur pada Allah
kerana dengan Izin-Nya , diary saya semakin famous . Anyway , diari saya baru sahaja 
peringkat Newbie ! Cause saya ada baca satu blog ni , follower dah belambak (90+) but 
masih lagi memerlukan followers . Kepada senior-senior saya , apakah pendapat kakak2
abang2 ? Adakah benar saya ini barulah newbie blogger ? Renung-renungkan .

Sambil-sambil tulis entry , promosi pulak blog saya ni .. hehe .. Kalian tahu , siapa yang
bantu saya selama ini , Kak Lyssa and Ahli Group Mr. Mrs. Bloggie . Thanks all !
Nampak bukan ? Tak rugi kita membantu . Tengok ? Saya promosikan pula "Hero & Heroen"
saya . So , dalam alam maya ini , bantu-bantulah blogger-blogger lain .
Apa-apa komen , bolehlah kalian mengomen di comment box , okay ?


Okay , jangan lupa bersyukur kepada Yang Mengizin bila sudah famous , okay ?
Jangan lupakan jasa-jasa yang menjalankan tugas juga ya ? Bye , all !




Aina.