27 July 2012

Ha ! Dapat tangkap !

Unknown | 1:37 PM | 1Comments |
Assalamualaikum ! 
Apo Khabor ?? 
.: Ahlan Wasahlan Ya Ramadhan :.

Dear Diary ,

Dapat tangkap ? Apa tangkap apa ni ?? Haa .. saya dah dpt tahu yg korang jejak sini , untuk amik freebies .. (Betul ?)

Ni BUKTI yang perkara itu adalah BENAR !
*Click klau nk lebih besar

Nampak ?? 7 orang je nak berkenalan dengan saya .. Sediyhh .! 21 orang nak curi Freebies saya !! Ni yang sy geram ni !! Setahu saya , 2 tiga orang je yang mintak izin dri saya nak ambik freebies .
PERHATIAN
  • Lain kali , kalau nak ambik freebies sy , Sila beritahu dulu ...
  • Jangan pentingkan diri sendiri . Sila KREDIT selepas ambik ...
Thanks ... ♥


1 comment:

Tinggalkan komen , jom ?? LIKE SINI dan FOLLOW SITU lah juga yaa ?? ^_^



"Budi Bahasa Budaya Kita"