Showing posts with label Tempahan. Show all posts
Showing posts with label Tempahan. Show all posts

02 September 2012

Amboi , Tengah Penat Pun Nak Update Blog ?

Unknown | 9:28 PM | 5Comments |
Assalamualaikum !
Apo Khabor ??
Bismillahirrahmanirrahim ,

"Amboi , tengah penat pun nak update blog ?" 

Penat ? Sbb apa ? Study hard ke ?? Hahax ! Takdela ! Mna ada study hard . Saya ni pemalas sikett .. :P
Habes ?? Mcm ni , sy tgh duk tolong my mum upload gambar di EOE . Erk , tu je da letih ?? Mana da !! Masalah skrg ni , berpuluh-puluh gambar nak di-upload !! Setakat 15 gambar , apa cer ?

Huhuuu .. Dahlah selalu saja error . Kena sunting sini , sunting sana ! Hahax , mengada betollah saya ni ! Ehh !! Lupa pulak nak kasitau ! Sy penat bukan sebab tu saja tauu !! Saya penat juga nak design belog dua gadis ni ! Saya adalah siapkan sikit . Kalau diorang tk puas hati , terpaksalah saya design lagi !

Cantik tak saya edit ? (Muahaha :D)




Live Preview : here



Live Preview : here

Yang ni , belom pasti tuannya puas hati ke dopp . Ni first time org mai tmph kt sy tawuu !! Huhhh , diorang suka tak erk ? :o

17 March 2012

Menerima Tempahan Sekarang !

Unknown | 5:44 PM | 3Comments |

Assalamualaikum ...

Dear Diary ,


Ha .. Kini , saya membuat tempahan . But , kos tempahan ? Hahaha (apa yang lucu ?) . Ishh , saya tak meminta SEBARANG BAYARAN PUN . Kalau tak suka , saya boleh buang jer entry ni . Ha !


Cuba lihat dibawah untuk mengetahui apa yang saya boleh buat untuk anda .. ~>






Done ? Macam mana ? Berminat ? Ingat ! TANPA BAYARAN .