21 December 2013

Maharaja Lawak Mega 2013 (Minggu Ke-6)

Unknown | 9:51 AM | 0Comments |
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera !

Bismillahirrahmanirrahim ....


KLIK SINI DAN LIKE ! :D TQVM ♥

Serius saya tak tahu nak update pasal apa . So , saya update pasal MLM .
MLM2013 adalah rancangan yang saya nanti-nantikan setiap minggu ! Memang favourite la .

*memang comot doodle ni . sebabnya , takdak tikus ! Touchpad problem *

Group feveret saya adalah .... jeng jeng jenggg ....


yeahhh ! Group dari Johor . Dikatakan klon Sepahtu >.<

Minggu yang keenam ni lagi lahh saya gila-gilakan group ni ! Pergh ! Lawakkkkk yang amat !!!!!!!!!! Waahhahahahahaa! *sawan apa ni ? -.-"

Diorang buat pasal pelancong dari Kelantan ke Thailand . Lepastu ada tukang urut . Gila ganas tukang urut tu . Siap paksa lagi pelancong tu untuk guna khidmat urut dia . Memang thorbaekkk la ~!
Nak tengok ? Boleh tengok di - [KLIK SINI]

Dan yang mengejutkan , group SEPAHTU tersenarai di bottom 3 pada minggu ini . Actually , inilah yang saya nantikan . Bukan apa , dorang macam selesa sangat . Moga ini menjadi semangat @ dorongan pada diorang untuk buat yang terbaik la . 



Okay , satu lagi perkembangan positif tentang MLM adalah berkenaan dengan Nabil . Setelah 3 minggu berturut-turut dia macam down kan . Undian pun turun dari no 2 hingga no 4 kan . Tapi , minggu ni , he's back ! Dengan gaya bersahaja , jadi diri sendiri . Itulah keistimewaan dia sebagai peserta solo sebenarnya . Jyeahh . Nak tengok ? [KLIK SINI]



Overall , group paling MANTOPP minggu ni adalah , SHIRO , SYJ & BOCEY :D


Btw , kalau nak tengok yang lain , boleh [KLIK SINI] .
Sekian , Assalamualaikum ...




No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen , jom ?? LIKE SINI dan FOLLOW SITU lah juga yaa ?? ^_^



"Budi Bahasa Budaya Kita"