01 October 2013

UPKK ! :o

Unknown | 7:03 PM | 4Comments |
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera !

Bismillahirrahmanirrahim ....


Haihhh , lama tak update blog ni ... Agaknya berhabuk tak eh ? Kalau berhabuk , tolong sapu jap .. Lupa nak bawa bulu ayam pula >.<

Dah lari tajuk dah .. Hmmmm , UPKK ! :o


Apa tu ? Apa tu ? Laaaa ,,, itulah Ujian Penilaian Kelas KAFA
Pentingnya , sama macam UPSR tapi lebih susah :O
Hari ni , hari kedua ujian bertulis tapi saya masih lagi sempat meng-update blog cute (lah sangat) ni >.<
Tujuan saya mengupdate entry ni sebenarnya untuk meminta korang sapu blog ni sampai bersih ...
Okay ,,, gurauu >.< Sebenarnya , saya nak minta maaf dan doa korang semua untuk saya jawab periksa ni .... Wish me luck please :)

Saya , Aina Sofea bt Bakhtiar Affendi , ingin memohon 
maaf kepada
sekalian pembaca (betul ke idak ni ?)

SEKIAN :)
(no idea sudahh :3)

4 comments:

  1. bitaufiq wannajah :D

    ReplyDelete
  2. good luck dik :) akak dah dapat result , moga dik Aina boleh result yg cemerlang ye .. jawab dengan tenang okay ?

    ReplyDelete
  3. upkk ni sebenarnya senangnya. soalan dia lebih kepada general knowledge. tapi apa pun, Good Luck :D May Allah ease you :D

    ReplyDelete
  4. senang je sbenarnya .. saya pon dah pernah periksa . Alhamdulillah dapat semua A . BTW , teruskan usaha !!

    ReplyDelete

Tinggalkan komen , jom ?? LIKE SINI dan FOLLOW SITU lah juga yaa ?? ^_^



"Budi Bahasa Budaya Kita"