15 May 2012

Baca Dan Menang !!

Unknown | 6:38 PM | 0Comments |
Assalamualaikum !
Apo Khabor ??

Dear Diary and My Beloved Friends ,

Hi sume !! Ermm , ari ni trasa nak buat satu apa dia tah .. Apa nama dia erk ?? Urrmm , nak kata "segmen" , bukan dia ! Okay , senang cerita , saya cakap lebih kurang macam "segmen" la . Ada hadiah !! Hadiahnya simple sajee ..(scroll kebawah untuk mengetahui hadiahnya)

Ok , straight to point . Saya beritahu cara-cara nak join :
  1. Semestinya , follow saya dulu . Kalau nak senang , tekan button "Follow Me , Dear" yang duk terapung-apung kat atas tuhh .
  2. Baca setiap entri saya mulai 15 Mei 2012 hingga 20 Mei 2012 . Cuma 5 hari !!
  3. Kumpulkan "secret alphabet" pada setiap entri itu .
  4. Susun "secret alphabet" tu menjadi satu perkataan .
  5. Add Me On Facebook ---> CLICK HERE
  6. Beritahu saya yang korunk dah susun "secret alphabet" tu dan taipkan perkataan yang dihasilkan .
Cara Saya Memilih Pemenang :
Cepat dan Tepat

  •  Jawapan haruslah TEPAT 
  • Orang yang paling "cepat dan tepat" akan dipilih sebagai pemenang 
Hadiah :

First Prize
  • Blog pemenang ini akan diedit sepuas hati pemenang . Diedit oleh : Aina Sofea 
Second Prize
  • Blog pemenang ini akan diedit secara simple . Perkara yang akan diedit :
  1. Header
  2. Follow and Dashboard button
  3. Template (Jika Mahu)
  4. Border pada sidebar 
  5. Copyright yang comel
Third Prize
  • Pemenang akan menerima header dari saya .
Yerpp ! Itu sahaja .. Kalau nak join , "comment" entry ni , orait ? Assalamualaikum !!


No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen , jom ?? LIKE SINI dan FOLLOW SITU lah juga yaa ?? ^_^



"Budi Bahasa Budaya Kita"