29 April 2012

BLOGLIST CIK FARA

Unknown | 3:33 PM | 2Comments |
Assalamualaikum !
Apo Khabor ??

Oraitt .. Malas gak nak tulis diari . So , saya joinlah contest ni . "Bloglist Cik Fara" . 
Rasanya Cik Fara ni agak glamour . Nak serlahkan blog sendiri .. Klau join contest ni , dapatlah saya jadi popular ! (walau tak popular mana) . Ok ! Tak nak buang masa dengan intro berderet-deret , kite buat apa yang patut .. First of all , nak tempekkan header Cik Fara ni .

And then , nk explain kelebihan blog saya . Apa erk ?? Sekarang ni nak menunjuk lah !! Mintak maaf banyak2 tau !!

  1. Blog ni cantik (betol ??)
  2. Header yang saya buat disukai ramai !! (betol ??)
  3. Blog saya berkonsepkan seperti blog Kak Lyss (betol ??)
Okay , Cik Fara mintak explain sikit jerr .. 3 penerangan cukop kan ?? Oraitt .. Gudbye !! Assalamualaikum !


2 comments:

  1. tq join aina ^^
    firstly, Cik Fara x femes pun..
    Header awak memg chantek ..

    ReplyDelete

Tinggalkan komen , jom ?? LIKE SINI dan FOLLOW SITU lah juga yaa ?? ^_^



"Budi Bahasa Budaya Kita"