Showing posts with label Allah Selamatkannya/Saya. Show all posts
Showing posts with label Allah Selamatkannya/Saya. Show all posts

15 September 2012

♥ Happy Bufdayyy , both of you !

Unknown | 4:27 PM | 2Comments |
Assalamualaikum !
Apo Khabor ??
Bismillahirrahmanirrahim ,

Jom Sokong Aina_Sofea !

Oke2 ! Kita belek kejap kalendar ..
13 Sept. : Bufday Siti
16 Sept. : Bufday Ardini
Diorang ni boleh kira macam adik-beradik la kan .. Haha !!
Best juga kalu kita buat kad untuk diorang kan .. So , saya design kad untuk diorang ! Hehe .. :D
  • Warna tema : Hijau
  • Tema : Alam sekitar/Keceriaan
  • Design using : Adobe Photoshop CS6
  • Warna tema : Merah jambu
  • Tema : Cute/Fun
  • Design using : Adobe Photoshop CS6
Cute tak ?? Penat saya design ni taww ♥!! Pliss hargai , ok ?!

{ Nak saya design kad untuk korang juga ? PM me on FB }


23 May 2012

Happy Birthday , My Bro !

Unknown | 2:59 PM | 8Comments |
Assalamualaikum !
Apo Khabor ??

Dear Diary ,

My bro yang sorang ni bufday dierr kira-kira satu minggu selepas my bufday jer . Nasib baekklah my bro tak bufday pada hari cuti . Dapatlah dia celebrate kat skolah skali ..
Kek my bufday warna purple , abg sy plak mcm mna ? ~>

Choco Cake ? Wow !!


Fruity ! Ni pown my mum buad . Fruit yg diletakkan tu atas permintaan bufday boy . Okay-lah ! AFK dlu !!


17 May 2012

My Birthday 2012

Unknown | 5:00 PM | 3Comments |
Assalamualaikum !
Apo Khabor ??


Dear Diary , 

Today is my day birthday . Hurmm . Hari ni , saya nak selitkan satu perkara . 
"Post Aina Sofea ni jarang letak gambar-lah ! Yang tu yang kitorang boring tu"
Hah ! Sape tuu ?? Saya pun tidak tahu , Allahualam . Jadi , hari ni saya nak full-kan entry ni dengan gambar . Kalau saya letak tulisan berderet pun , sape nak baca ? Tul tak ??












Nyumm .. Nampak cedap takk ? 
"Erk , beli kat mana kek tu ??"

Secret Recipe ? No !! This cake is made of my mum , okay ? Bukan nak bangga diri or ape2 ..  Gudbye !!










10 March 2012

Birthday Boy ☺

Unknown | 2:36 PM | 0Comments |









Dear Diary ,


Cube 'te teh' .. Alahai , kecilnya .. Si baby ni dah genap 1 tahun ! Haha ! Hye guys ! Hari yang mulia ini adalah Birthday si kecil . Ha ! My Youngest Brother dah genap 1 tahun . Yupp .. But , belom sambut . Pukul 1 tadi adalah hari ulang tahunnya . 


Guyss .. Ucap , Allah Selamatkan Areez Affendi . Alhamdulillah !


Akhirnya , si kecil ini dah genap 1 tahun . Hehe . Kak Lyss , Kak Ira Arina and All My Blogging Frenz , please comment untuk buktikan yang you all dah ucap happy bufday kat my youngest brother , okay ?? 


Thank youuu ..


----------------- HAVE A GOOD DAY ----------------- THANK YOU ----------- COMMENT PLEASE ---

25 February 2012

Happy Birthday To Who Born 25 February 1976

Unknown | 12:57 PM | 1Comments |















semua !


Dear Diary ,

 Siapa lahir 25 Februari 1976 ? Siapa tahu ? Anda ? Iya ? Oh , kalau gitu , samelah
dengan mama kite ... Hurmm ! Nak tahu siapa mama saya ? Carilah di sini ! 

Sempena birthday mama saya , saya nak bawa mama saya ke Pizza Hut ! Jangan terkejut !
Sebabnya , papa sayalah yang drive ! Takkanlah saya sendiri ! Dan sempena ini juga ,
entry kali ini diseri dengan lagu ! Semestinya lagu yang sesuai dengan hari ini . But bukan-
lah lagu 'Happy Birthday' tu ! Lagu ini , special buat mama saya yang juga ber-blog .
p/s : Klik butang start untuk memasang lagu .






Outlined Text Generator at TextSpace.net