04 January 2015

Sorry .

Aina Sofea | 11:05 PM | 1Comments |
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera !

Bismillahirrahmanirrahim ....


Entry ni memang tak dijangka akan dibuat . Memang tak terfikir pun yang entry aku sebelum ni akan menyinggung perasaan orang . Dan lebih-lebih lagi orang yang tersinggung adalah seorang yang banyak berjasa . Seorang yang sudah seperti seorang bapak dalam PPCS tu . So , aku nak mintak maaf kat sini

To Abang Badr ,

Saya minta maaf bebanyak kalau ayat tu menyinggung perasaan abang . Tak terniat di hati ni nak buat macam tu . Actually , saya cuma bergurau . Ayat tu sepatutnya dibaca dalam nada gurau . Tapi , yelah kan , tulisan je . Mana nak tahu cara bacanya ? Saya minta maaf sangat-sangat . Saya minta maaf . Saya minta maaf . Saya betul-betul rasa bersalah selagi Abang Badr tak maafkan saya . Maaf , ye ?

Yang Bersalah ,
Aina Sofea
*Etnomatematik PPCS Dis '14

1 comment:

Tinggalkan komen , jom ?? LIKE SINI dan FOLLOW SITU lah juga yaa ?? ^_^



"Budi Bahasa Budaya Kita"