10 August 2012

Disebalik Hujan Ada Pelangi

Unknown | 9:50 PM | 1Comments |
Assalamualaikum !
Apo Khabor ??
Bismillahirrahmanirrahim ,

Alhamdulillah ... Hari ni , dapat saya apdet blog yang comot ni ... Hai , korang ! Hurmm , Lailatul Qadar sudah tiba ! Sudah solat hajat belom ? Ahaks ! Saya sendiri pun tidak !

"Disebalik hujan ada pelangi"
Betul ke apa yang saya tulis ni ? Kalau salah , mintak tolong ajarkan yer ... Saya budak baru belajar ...! :P
Kalau korang tak berapa faham dengan pernyataan diatas , inilah maknanya : Setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya .
Selepas hujan yang mendung , kita dikurniakan dengan penyeri hujan iaitu "pelangi" . So , selepas perkara yang tidak diingini berlaku , pasti kita akan dihadiahkan dengan penyerinya ... Faham tak ?

Jangan sekali-kali berputus asa sekiranya kita kalah . Kalah sekali tidak bermakna kita kan kalah selamanya , bukan ? Saya harap korang tak bosan dengan kata-kata skema saya ... :P

Di bulan mulia ini , kita haruslah bersabar . Ya ! Saya sudah dapat apa yang mahu saya coretkan .... Keh3x :D ... Faham2 jerlahkan ... apa yang kita lalui pasti ada 'penyeri'nya ... Don't give up , yeah !

Sudah bosan baca ? Okess , now korang boleh nak komen2 entri saya ... Dengan segala hormatnya , dipersilakan , (sempat lagi ek ?)

1 comment:

Tinggalkan komen , jom ?? LIKE SINI dan FOLLOW SITU lah juga yaa ?? ^_^



"Budi Bahasa Budaya Kita"