30 October 2013

[doodles❤] Freebies : Girl With Paper :)

Unknown | 6:45 PM | 3Comments |
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera !

Bismillahirrahmanirrahim ....


Lama tak kasi freebies ... Harini tetiba terasa nak jadi pemurah (lah sangat) .. huhuuu
Tak banyak warna sebab ni jenis takdak outline . So , susah sikit nak tukar-2 warna ..


Doodle-2 ni pegang kertas .. Bolehlah korang nak tulis apa-2 dalam tu :)
CONTOH :-
(kalau ada yang nama Aina juga , bolehlah amik ni :3)


ni saya bagi yang transparent supaya mudah korang nak mewarna :)
tapi yang ni takdop bow la ..

ANDA HANYA DIBENARKAN MENCULIK DOODLE INI TANPA MENUKAR/MEMBUANG WATERMARK

SEKIAN , ASSALAMUALAIKUM :)