Bismillahirrahmanirrahim ....
Aippp ! Raya dah habis maaa ... Dah nak dekat UPSR sudaa ,, OMG ! UPSR ! *macamlah dia yang akan hadapi -_-"
Biarlah raya dah habis ke tak . Tetap nak selitkan gambar kad raya sambungan untuk ENTRI INI sebagai kenangan terindah bersama blog ku tersayang *uhuk uhuk
- Daripada customer saya , kak Sheila Eiman . Beliau selitkan sekali duit bayaran design :3
- Daripada kak Anis . Glittering gituu kadnya >.<
- Sampul Duit Raya yang comel teramat daripada MIJ
Sekian :)


